Egy kattintás, és eltűnt 25 millióm. Azt mondtam: soha többé – Egerszegi Krisztián TOP CRM tippjei Cégépítők

Egy kattintás, és eltűnt 25 millióm. Azt mondtam: soha többé – Egerszegi Krisztián TOP CRM tippjei

augusztus 13, 2025

Hogyan lehet a CRM nem nyűg, hanem a cég egyik legfontosabb eszköze?
A Cégépítők mai epizódjában Egerszegi Krisztián és Dr. Kertész Mihály veszik górcső alá azt a nagyon is gyakori jelenséget, amikor egy CRM-rendszer nem segíti, hanem inkább hátráltatja a cég működését – és hogy mit lehet ezzel kezdeni.

Krisztián több mint egy évtizede dolgozik cégvezetőkkel MiniCRM rendszerben, de még mindig gyakran találkozik azzal, hogy a vezetők nem érzik a CRM valódi értelmét.
Ez az epizód nem technológiai kérdésekről szól. Hanem arról, hogyan gondolkodjon egy vezető úgy, hogy a CRM valóban a cége motorja legyen – nem pedig egy kényszer.

Ebben az epizódban Krisztián őszintén mesél arról, hogy:

  • Hogyan építettek ki házon belül egy olyan CRM-logikát, ami nemcsak adminisztrációt, hanem valós működést követ
  • Miért nem kell mindent látni a rendszerben – csak a fontos státuszokat és elmozdulásokat
  • Hogyan vezetik a MiniCRM csapatában projektszemlélet szerint a belső és külső ügyeket
  • Mit jelent az, hogy „a státusz a vezető gondolkodása” – és hogyan segíti ez a döntéshozatalt
  • Mikor válik egy CRM valódi stratégiai eszközzé, és mikor csak drága táblázattá

Témák és időbélyegek

00:00 – Bevezető
06:30 – Milyen problémákkal küzdenek a cégek a CRM használatakor?
13:45 – Miért nem a CRM funkciói számítanak, hanem a vezető gondolkodásmódja?
20:10 – Hogyan építették fel a saját rendszerüket MiniCRM-ben
31:50 – Mit jelent, ha minden projekt egyértelmű lépések mentén halad?
41:00 – Miért nem kell mindent látnod a CRM-ben – csak azt, ami döntést igényel
50:30 – Milyen különbség van adminisztráció és működtetés között?
01:02:00 – Hogyan vezeti Krisztián a csapatát napi szinten a CRM-ből?
01:15:00 – Mikor kezdett működni élesben a saját rendszer – és mit tanultak a bevezetésből?
01:30:00 – Miért éri meg újragondolni a CRM szerepét vezetőként?

Hogyan lehet a CRM a céged egyik legnagyobb erőssége – ha eddig csak nyűg volt?

Mit jelent az, ha a státuszok nem csak adminisztratív jelölések, hanem egy egész működés leképezései?
Mi kell ahhoz, hogy a rendszer ne csak adatokat tároljon, hanem döntéseket készítsen elő?

Ebben az epizódban Krisztián megmutatja, hogyan lehet egy CRM nem eszköz, hanem vezetői gondolkodási tér.
Ha valaha is úgy érezted, hogy a CRM „csak egy újabb feladat”, akkor ezt az adást hallanod kell.

Hallgasd a Cégépítőket a kedvenc platformodon:

Sokan kérdezik Krisztiántól: „Hogyan tehetném jobbá a cégemet? Mit kellene máshogy csinálnom, hogy gyorsabban fejlődjünk és növekedjünk?”

A MiniCRM-nél évente több mint 400 vállalkozásnak segítünk rendszert építeni, így rengeteg bevált módszert és tapasztalatot gyűjtöttünk. Most ezt szeretnénk veled is megosztani!

Elkészítettünk egy ingyenes online cégauditot, amely segít feltárni a fejlesztendő területeket és a legjobb növekedési lehetőségeket.

Töltsd ki pár perc alatt a minicrm.hu/audit oldalon, és hamarosan küldjük az eredményt e-mailben!

A Cégépítők podcast felvétele a MiniCRM megbízásából történik, melyben a Brocasterz Podcast Stúdió a partnerünk. Az adások menedzsmentjét a Brocasterz Podcast Ügynökség csapata végzi.

Mi a célod ma?

Növeld vállalkozásod hatékonyságát

Több mint 2000 magyar cég használja már a MiniCRM-et. Fedezd fel, hogyan tudunk segíteni a te cégednek:

  • Próbáld ki díjmentesen
  • Nincs elköteleződés, bármikor lemondható
  • Személyes bevezetési támogatást adunk
Ingyenes kipróbálás

Egyedi igényeid vannak?

Személyre szabott megoldást keresel nagyobb csapatnak vagy összetettebb folyamatokhoz?

  • Részletes árajánlatot készítünk
  • Egyedi kedvezményeket adunk
  • ROI kalkulációt biztosítunk
Kérj árajánlatot

Így építettünk milliókat termelő céget a MiniCRM-mel!

Betekintenél a kulisszák mögé? Megmutatjuk:

  • Hogyan nőttünk 4 fős garázscégből 100+ fős nemzetközi vállalattá
  • Milyen folyamatokat automatizáltunk
  • Mely hibákat érdemes elkerülnöd
E-könyv letöltés

Kérdésed van?

Szakértő csapatunk örömmel segít: írj nekünk

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük