Az igazi ügyfélélmény a folyamatoknál kezdődik… | Vezse Roland és a SpaTrend sztori
október 26, 2021A SpaTrend story a magyar vállalkozói világ egy igazi garázs sztorija: szó szerint egy garázsban kötötték az első üzleteket. Azóta az ország számos pontján és immáron nemzetközi szinten is jelen vannak, közben pedig folyamatosan fejlesztik termékpalettájukat.
Híresek innovatív megoldásaikról és válságkezelő attitűdjükről, aminek köszönhetően sikeresen vesznek minden eléjük gördülő akadályt. Például a koronavírus kitörésével egyik hétről a másikra digitalizálták azt, amit nehezen lehet: jacuzzik kipróbálását. Mindebben elengedhetetlen szerepe volt Vezse Rolandnak, aki útjára indította ezt a mostmár milliárdos árbevételű céget.
Rolandtól megtudhatjuk, hogy az emberi kapcsolatok mennyire fontosak az üzleti életben. Vállalkozásának lehetősége is onnan jön, hogy egy külföldi partnerével jobban megismerkedve arra gondolt, hogy ők lehetnének az ideális forgalmazói Magyarországon. Roland korábbi tapasztalatainak köszönhetően a kiváló ügyfélélmény lett a SpaTrend egyik alapkövetelménye, amely a sikerük egyik legfontosabb eleme lett a későbbiekben.
A SpaTrendnél először papír alapú adatlapokon kezdték az ügyfelekkel kapcsolatos minden adat adminisztrálását. Aztán Excel táblázatokra váltottak, végül megismerkedtek a CRM rendszerek nyújtotta végtelen lehetőséggel: “Igazából a képzelet szab annak határt, hogy mi mindenre lehet használni egy CRM rendszert”. Ezalatt eljutottak addig a szintig, hogy új operatív vezetők integrálásával Roland ki tudta vonni magát a mindennapi operatív teendők alól. Így azzal tud foglalkozni, amivel igazán szeret és a szervezetnek is leghasznosabb: a cég víziójával, stratégiájával és hosszú távú fejlesztéseivel. Ha téged is érdekel ennek a folyamata, ne hagyd ki ezt az epizódot!
Kérdések, amelyekre választ kapsz a mai adásból:
- Hogy lehet elindulni egy jó ötlettel, amiben hiszünk?
- Hogyan lehet leküzdeni az út során felmerülő buktatókat?
- Miért annyira fontos az ügyfélelégedettség?
- A vevői igények alapján, hogyan bővíthető a termékpaletta?
- Hogyan lehet jó stratégia a termékszortiment csökkentés?
- Milyen rendszereket, folyamatokat érdemes CRM rendszerben kezelni?
- Mikor lehet hasznos egy folyamataudit?
- Hogyan juthatunk el arra a döntésre, hogy átadjuk a napi operatív vezetési feladatokat?
- Miért hasznosak a statisztikák, milyen adatokat érdemes elemeznünk?
- Milyen céljai lehetnek egy milliárdos bevételű vállalkozásnak a jövőre nézve?
Ha szeretnél egy igazi sikersztorin keresztül közelebb kerülni a sikeres cégépítés hogyanjához és megtudni mire érdemes odafigyelni, akkor tanulj és inspirálódj igazi cégépítőkkel!
Hallgasd a Cégépítőket a kedvenc platformodon:
Spotify: kattints ide
SoundCloud: kattints ide
Apple Podcast: kattints ide
Google Podcast: hamarosan…
Ne hagyd ki az EXTRA tartalmat sem, ahol olyan tippeket, best-practiceket és ajánlásokat kaphatsz a vendégektől, amik nekik bevált módon segíteni tudtak a sikeres cégépítésben.
Az extra tartalomban Roland elmeséli 3 válságmegoldásukat, amiknek köszönhetően nem csak túléltek, hanem még növekedni is tudtak a krízisben. ?
A Cégépítők podcast felvétele a MiniCRM megbízásából a Brocasterz Stúdióban történik, az adások menedzsmentjét a Brocasterz Podcast Ügynökség csapata végzi.
Posted in: 1. évad Cégvezetés Podcast