8 millióból indultunk, már a megnyitáskor sorban álltak az emberek – Tóth Máté | Simon’s Burger Cégépítők

8 millióból indultunk, már a megnyitáskor sorban álltak az emberek – Tóth Máté | Simon’s Burger

augusztus 27, 2025

Hogyan lesz egy garázsprojektből országos brand, majd franchise-rendszer?

A Cégépítők podcast vendége ezúttal Tóth Máté, a Simon’s Burger egyik alapítója, aki őszintén beszél arról, hogyan változott meg a szerepe az évek során – és vele együtt ő maga is. A Simon’s Burger sztorija nem csupán egy sikeres street food márka felépítéséről szól, hanem a vállalkozói identitás folyamatos újraértelmezéséről is.

A Simon’s egy baráti grillpartiból indult. Máté és társai nem üzleti tervvel, hanem szenvedéllyel és kísérletezéssel vágtak bele – az első vendégek még nem is tudták, hogy egy jövőbeli franchise alapjait ízlelik meg. „Az elején minden burger egy kísérlet volt” – meséli Máté, majd hozzáteszi, hogy az évek múlásával már nem az újdonság, hanem a kiszámíthatóság a siker kulcsa. A vendégélményből rendszer, majd üzleti modell lett, aminek a működtetése egészen más vezetői hozzáállást igényelt.

A beszélgetésben végigveszik a franchise-építés buktatóit, a márka skálázásának kérdéseit és az alapítótársak közötti dinamikát is – hogyan alakulnak a kapcsolatok, amikor már nem mindenkinek ugyanaz a motivációja?

Ez az epizód azoknak szól, akik már nem csak vállalkoznak, hanem céget építenek – és érzik, hogy eljött az idő, amikor a vállalkozásuk már nem azt kívánja tőlük, amit ők szívesen csinálnának. A Simon’s példája megmutatja, hogyan lehet ezt a pontot felismerni, és úgy újrapozicionálni magunkat, hogy közben ne veszítsük el azt, amiért az egészet elkezdtük.

A beszélgetés legfontosabb témái:

  • Közel tízmilliárdos forgalom szinte nulla marketinggel – hogyan lehetséges?
  • Semmilyen üzleti siker nem ér annyit, mint a család – munka és magánélet tökéletes egyensúlyban
  • Az elején voltak 18 órás munkanapok is – milyen áldozatok szükségesek a sikerhez?
  • Miért nincs – és nem is lesz – üzleti terve a Simon’s Burgernek?
  • Hol rontja el a legtöbb magyar vendéglátós? – Máté leghasznosabb tippjei

🎧 Hallgasd meg, ha kíváncsi vagy, hogyan lesz a szenvedélyből rendszer, ami akár a nemzetközi piacon is megállja a helyét!

Hallgasd a Cégépítőket a kedvenc platformodon:

Sokan kérdezik Krisztiántól: „Hogyan tehetném jobbá a cégemet? Mit kellene máshogy csinálnom, hogy gyorsabban fejlődjünk és növekedjünk?”

A MiniCRM-nél évente több mint 400 vállalkozásnak segítünk rendszert építeni, így rengeteg bevált módszert és tapasztalatot gyűjtöttünk. Most ezt szeretnénk veled is megosztani!

Elkészítettünk egy ingyenes online cégauditot, amely segít feltárni a fejlesztendő területeket és a legjobb növekedési lehetőségeket.

Töltsd ki pár perc alatt a minicrm.hu/audit oldalon, és hamarosan küldjük az eredményt e-mailben!

A Cégépítők podcast felvétele a MiniCRM megbízásából történik, melyben a Brocasterz Podcast Stúdió a partnerünk. Az adások menedzsmentjét a Brocasterz Podcast Ügynökség csapata végzi.

Mi a célod ma?

Növeld vállalkozásod hatékonyságát

Több mint 2000 magyar cég használja már a MiniCRM-et. Fedezd fel, hogyan tudunk segíteni a te cégednek:

  • Próbáld ki díjmentesen
  • Nincs elköteleződés, bármikor lemondható
  • Személyes bevezetési támogatást adunk
Ingyenes kipróbálás

Egyedi igényeid vannak?

Személyre szabott megoldást keresel nagyobb csapatnak vagy összetettebb folyamatokhoz?

  • Részletes árajánlatot készítünk
  • Egyedi kedvezményeket adunk
  • ROI kalkulációt biztosítunk
Kérj árajánlatot

Így építettünk milliókat termelő céget a MiniCRM-mel!

Betekintenél a kulisszák mögé? Megmutatjuk:

  • Hogyan nőttünk 4 fős garázscégből 100+ fős nemzetközi vállalattá
  • Milyen folyamatokat automatizáltunk
  • Mely hibákat érdemes elkerülnöd
E-könyv letöltés

Kérdésed van?

Szakértő csapatunk örömmel segít: írj nekünk

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük