Ki van alakítva az értékesítési folyamatunk. Leírtuk, hogy kinek-mi a dolga, mikor-mit kell csinálnia. Heti ellenőrzéskor rendszeresen futok bele olyan adatlapokba, amik „elakadnak” az értékesítő egyszerűen nem csinálja meg az előírt feladatokat.
Hogyan tudok erről értesülni az összes adatlap manuális átnézése nélkül?
Szerintem ennél pontosabban kéne az elakadást megfogalmazni. Ha atomerőművet értékesítetek, akor nem tekinthető elakdtnak a folyamat egy pár hónapos csend esetén. Ha automóst üzemeltetsz, akkor fél óra után is kérdéses, hogy vajon nem ment e máshova az érdeklődő. Elakadás nekem azt jelenti, hogy a normál ügymenetnél hosszabban tétlenkedik egy értékesítési folyamat egy adott állapotban. Ehhez viszont az adott értékesítési folyamat egyes állomásait kéne definiálni és meghatározni, hogy mi számít normál időnek és gyanúsan hosszú időnek