FórumKategória: Hogyan tudok ________ a MiniCRM-mel?Hogyan kezelhetem a bejövő számlákat a MiniCRM-ben?
Ákos Szelle Munkatárs kérdezte 11 hónap ezelőtt

Szeretnék minden számlát egy helyen látni, ügyfelekre lebontva.

1 válasz
Attila Bencze Munkatárs válaszolta 10 hónap ezelőtt

Cheers!
A bevált megoldás ennél többet is tud: rendszeres probléma az szokott lenni (főleg offline termékkel kereskedő cégeknél), hogy rengeteg beszállítói/alvállalkozói számla fut be párhuzamosan és gyakran elfelejtik időben rendezni pl. a legrégibb beszállító számláját ami elég ciki, ha rajtuk keresztül bonyolítják a forgalom 50+ százalékát..
Itt egy videó a lényegről, de alább le is írom ha inkább olvasnál…

PROBLÉMÁK:
– Nem tudom, mikor jár le egy-egy számla fizetési határideje, elmaradnak kifizetések.
– Nem szól senki, hogy elfelejtettem befizetni adott számlát, tehát nem csak egy-két napot csúszok, és még cikibb.
– Mivel nem látom összesítve a közeljövőben lejáró számlákat, nem tudom, hogy tervezzek a cash-flow-val (pl. adott hónapban rendezésre váró számlák).
MEGOLDÁS:
Egy helyen felvételre kerül minden bejövő számla, valahogy így:
Egy-egy számla adatlapja így néz ki
Okos szűrőkben gyűjti le a MiniCRM az épp aktuális számlákat:
Sorba rendezve tetszőleges adat szerint (pl. lejárat)
A MiniCRM automatikusan figyelmeztet a lejárat előtt N nappal, beállítás szerint:
A figyelmeztetőről push üzenet jön a MiniCRM mobil alkalmazásra!
És olyat is tudsz, hogy egy-egy beszállító összes számláját kilistázd:
Összes fizetésre váró számla adott partnerhez

Szóval elég komplett kis megoldás van erre, gyakorlatilag csak bekapcsolod, és már el is tudja kezdeni betölteni a számlákat a kollégád.
🙂
Remélem, ez segít!