forum

Fórum

FórumSzerző "elekmartonminicrmhu"
Szűrő:KérdésekFeliratkozások

Az embereim nem töltik rendszeresen a MinICRM-ben az adatlapokat és ezért nem is megtalálható rajtuk a megfelelő információ. A recepciós panaszkodik, hogy nincsen 4 keze, hogy egyszerre írjon is és közben keresgéljen az emailek között, ahova esetleg írt az ügyfél, miközben még telefonon is beszél vele. Az értékesítők jó esetben csak a nap végén írnak […]

NyitvaMarci Elek kérdezte 11 hónap ezelőtt • 
187 megtekintés0 válasz0 szavazat

Azt szeretném elérni, hogy ha lezárunk egy értékesítési adatlapot, akkor automatikusan megkérdezze a rendszer az ügyfelet, hogy mennyire elégedett a kolléga segítőkészségével. Milyen skálát használtok az elégedettség kifejezésére és milyen osztásban értékelotek azokat

NyitvaMarci Elek kérdezte 11 hónap ezelőtt • 
158 megtekintés0 válasz0 szavazat

Azt szeretném látni valós időben, hogy az értékesítők melyik ügyféllel dolgoznak éppen és mit haladtak vele.

NyitvaMarci Elek kérdezte 11 hónap ezelőtt • 
148 megtekintés0 válasz0 szavazat

Szeretném azt megoldani, hogy a hírlevél leiratkozás ne a teljes rendszerből való kiiratkozást jelentse, hanem csak adott témákról, vagy csak a hírlevélről való leiratkozás legyen a következménye. Továbbra is mehessen neki automatikus számlaértesítő, vagy más üzletilg fontos levél, míg esetleg valóban nem kap hírlevelet.

NyitvaMarci Elek kérdezte 11 hónap ezelőtt • 
175 megtekintés0 válasz0 szavazat