Fórum
Az embereim nem töltik rendszeresen a MinICRM-ben az adatlapokat és ezért nem is megtalálható rajtuk a megfelelő információ. A recepciós panaszkodik, hogy nincsen 4 keze, hogy egyszerre írjon is és közben keresgéljen az emailek között, ahova esetleg írt az ügyfél, miközben még telefonon is beszél vele. Az értékesítők jó esetben csak a nap végén írnak […]
Azt szeretném elérni, hogy ha lezárunk egy értékesítési adatlapot, akkor automatikusan megkérdezze a rendszer az ügyfelet, hogy mennyire elégedett a kolléga segítőkészségével. Milyen skálát használtok az elégedettség kifejezésére és milyen osztásban értékelotek azokat
Azt szeretném látni valós időben, hogy az értékesítők melyik ügyféllel dolgoznak éppen és mit haladtak vele.
Szeretném azt megoldani, hogy a hírlevél leiratkozás ne a teljes rendszerből való kiiratkozást jelentse, hanem csak adott témákról, vagy csak a hírlevélről való leiratkozás legyen a következménye. Továbbra is mehessen neki automatikus számlaértesítő, vagy más üzletilg fontos levél, míg esetleg valóban nem kap hírlevelet.